Onze school

Vlinderboom is een open christelijke basisschool, ons hoofddoel is om een fijne en vertrouwde plek te zijn voor onze leerlingen. We gaan uit van de mogelijkheden en talenten van ieder kind en leren ze tegelijkertijd dat ze onderdeel uitmaken van een groep. Zoals een rups zich ontpopt tot een mooie vlinder die uitvliegt, ontwikkelt uw kind zich op Vlinderboom tot een kind dat zelfstandig keuzes maakt, kansen ziet en mogelijkheden creëert.

School in cijfers

Hier vindt u resultaten waaruit blijkt hoe wij scoren ten opzichte van het landelijk gemiddelde en hoe onze leerlingen, ouders en leerkrachten Vlinderboom waarderen.

Lesprogramma

Benieuwd hoe onze lessen eruit zien? Ons lesprogramma is erop gefocust het maximale uit ieder kind te halen, op zijn of haar eigen niveau.

Sfeer & veiligheid

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich bij ons op school prettig voelt en weet waar hij aan toe is. Een veilige en vertrouwde omgeving is immers de basis van alles.

Ondersteuning

Niet ieder kind is hetzelfde en dat realiseren wij ons maar al te goed. Speciale begeleiding en uitdaging zorgen voor passend onderwijs voor íeder kind.

Vakken

Naast de standaard vakken is er veel aandacht voor wetenschap en techniek. Ook laten we de kinderen op een speelse wijze de wereld van ICT ontdekken.

Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Kom daarom gerust langs voor een persoonlijke rondleiding, of brengt u uw kind 's ochtends een keer naar de klas!